В Центровете за обслужване на клиенти на „Енерго-Про“ са постъпили жалби от потърпевши, които описват нов начин за измама, съобщиха от пресцентъра на дружеството.
Схемата е следната: клиентът получава обаждане от скрит номер с предупреждение, че електромерът му е разпломбиран и трябва да плати някаква сума, за да не му спрат тока, накрая телефонният разговор завършва със звучен смях. Вече е установено, че в случая става дума за използване на шегаджийско гугъл приложение.
От „Енерго-Про“ припомнят, че дружествотопредоставя на своите клиенти няколко начина за уведомяване за прекъсване на електроснабдяването вследствие на ненавременно плащане на сметки – чрез имейл, SMS или по пощата. В случаите, в които служители на дружеството се свързват с клиенти по телефона за просрочени задължения, те се представят с име и длъжност, като ги съветват да заплатят сметките си за ток на официално обявените за това места – в центровете за обслужване на клиенти, на каси на партньори или по банков път.
/e-Razgrad/