/КРОСС/Граждани алармираха в телефонния център на ЕНЕРГО-ПРО за нов опит за измама. Неизвестни лица се обадили по телефона, представили се за служители на електроразпределителната компания и се опитали да убедят хората да платят сметката си за електрическа енергия в брой на адреса. Схемата не се осъществила, защото гражданите уведомили за телефонното обаждане служители на ЕНЕРГО-ПРО и разбрали, че е направен опит да бъдат подведени.
Както ЕНЕРГО-ПРО вече съобщи, компанията не изпраща служители по домовете на клиентите си, за да събират дължими суми за консумирана електрическа енергия. Това е в разрез с възприетите практики на дружеството. Всеки клиент може да заплати сметката си за електроенергия в брой само на касите на ЕНЕРГО-ПРО, на Български пощи, Информационно обслужване или EasyPay. След извършване на плащането, то се регистрира в системата на компанията и на клиента задължително се издава съответния платежен документ. Допълнителните услуги, които ЕНЕРГО-ПРО предлага, могат да се заплатят единствено в Центровете за обслужване на клиенти.
Отново обръщаме внимание, че обаждания, при които неизвестни лица се представят за служители на ЕНЕРГО-ПРО и искат дължимите суми за ток да се платят на адреса, са опит за измама. Съветваме нашите клиенти, изпаднали в подобна ситуация, незабавно да се обадят на денонощния телефон на ЕНЕРГО-ПРО 0700 1 61 61, за да проверят дали служител на ЕНЕРГО-ПРО се е опитал да се свърже с тях и да се обърнат към органите на МВР.