„Енерго-про“ предлага SMS-известие за издадена фактура и наближаване на крайния срок за плащане

От началото на месец декември „Енерго-про“ – енергийни услуги – стартира предлагането на своите клиенти на свободен пазар на услугата SMS-известие, съобщават от пресцентъра на дружеството. С новата услуга клиентът ще получава от кратък номер 176161 текстови съобщения на посочен от него мобилен телефон при издаване на фактура за електрическа енергия, както и при настъпване на краен срок за плащане.
SMS-известяване могат да заявят всички битови и небитови клиенти на „Енерго-про“ на свободен пазар, независимо от това какъв продукт на компанията ползват. Услугата се активира за клиентски номер и е за период от 12 месеца. Абонирането за услугата носи редица ползи за клиентите. Тя дава възможност за по-добро управление на разходите, тъй като своевременното информиране за настъпило задължение позволява по-ефективно финансово планиране на предстоящите плащания на клиентите. С новата услуга „Енерго-про“ се ангажира и да напомня за задължения с изтичащ срок за плащане. Така се предоставя възможност на съответния клиент, активирал услугата, да избегне натрупването на лихви за забавено плащане и да не създаде предпоставки за прекъсване на снабдяването с електроенергия.
Активирането на услугата SMS-известие става със заявление чрез персоналвия мениджър продажби или в някой от клиентските центрове на компанията. Повече информация – на интернет страниците на „Енерго-про“.
/e-Razgrad/

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.