„Фейсбук“ ще прави и сериали

„Фейсбук“ (Facebook) преговаря с холивудски студиа за създаването на сериали за социалната мрежа. Планът е първите епизоди да се излъчат в края на лятото, предаде „Ройтерс“, позовавайки се на Wall Street Journal.

Компанията е готова да вложи до 3 млн. долара на епизод, съобщава вестникът, разговарял с източници, запознати с преговорите на „Фейсбук“. Поредиците ще са насочени към възрастовата група 17 – 34 г., а първите две продукции са романтична драма на име Strangers („Непознати“) и риалити шоуто Last State Standing, в което граждани от 50-те американски щата ще се състезават за награда от 500 хил. долара.

„Фейсбук“ планира да пуска епизодите в традиционния телевизионен ритъм за разлика от други онлайн гиганти като Netflix и Amazon, които публикуват цели сезони наведнъж, добавя „Уолстрийт джърнъл“. Интернет гигантът е готов да споделя информация за гледаемостта с Холивуд. През май стана известно, че той е сключил договори с новинарските сайтове Vox Media, BuzzFeed, ATTN и Group Nine Media за произвеждането на кратки видеопоредици за социалната мрежа.

По-рано през годината и „Епъл“ (Apple) нае част от ръководния екип на Sony Pictures Television, за да координира навлизането му в пазара на оригинална видеопродукция. То започна миналата седмица с риалити поредицата Planet of the Apps, в която програмисти с идеи за приложения се опитват да спечелят вниманието на ментори по време на едноминутно пътуване с асансьор. Втората поредица на Apple се очаква да бъде адаптация на популярното Carpool Karaoke, сегмент от късното шоу на Джеймс Кордън, която ще се излъчва от август.

Cross.bg

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.