Пръскат над 170 хил. лв. за реклама на изборите

Фирма на т.нар. братя Мангасарян и фирма, свързана с Юлий Москов, са спечелили обществените поръчки на ЦИК за разяснителната кампания за изборите. Шоумените взимат 69 500 лв. без ДДС чрез „Премиерстудио Плюс“ ООД, за да изготвят „познаваеми и добре приемани логотип, слоган, визии и клипове за кампанията, включващи ключовите послания“ и аудио и видео материали за информационната кампания.
110 хил. без ДДС получава „Ес Ти Би Комюникейшънс“ ЕООД, която е собственик на „7 дни спорт“, а управителката Велимира Костова е партньор с приближения до ГЕРБ Юлий Москов. Задачата им е да консултират и комплексно да обслужат публичното представяне на кампанията, пише в. „Дума“.
Любoпитното в първата поръчка за изготвянето на видео и аудиклиповете е, че никой не се е явил на обявения търг. Процедурата е прекратена на 23 септември. Така се стига до любимата методика на ГЕРБ за усвояването на обществени поръчки – поканите за участие. От сайта на ЦИК става ясно, че на същия ден ЦИК е изпратила документи на 10 лица. Постъпили са само 3 оферти – от братя Мангасарян, „Междинна станция“ ООД на водещите Иван и Андрей и „Продуцентски център футура вижън“ ЕООД на Георги Крумов. Прави впечатление, че класирането на участниците съвпада и с реда на постъпването на офертите им – първенец с 95,40 точки са братя Мангасарян, които са пуснали предложението си в 14,15 ч. на 28 септември. Останалите две фирми са се включили в състезанието два часа по-късно, с двайсетина минути разлика.
На 21 септември м.г. същите три фирми са финалисти в поръчка за изготвянето на 8 клипа за популяризирането на местните избори и националния референдум. Подреждането завършва по същия начин, както и при последната поръчка на ЦИК.
Cross.bg

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.