Остава старото туристическо лого на България – с розата, широкото жури не успя да избере ново. Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова в предаването „Събуди се“ по Нова телевизия. Във връзка с избора на ново туристическо лого на България Ангелкова посочи, че журито, което е трябвало да избере ново лого не е успяло да постигне съгласие. „С гласове 9:6 всички 7 предложения за ново лого са били отхвърлени. Оставаме със старото лого с розата, каквото е било избрано през 2004 година“, заяви тя. Според министърът е имало фаворит сред хората, които са гласували на сайта на Министерството на туризма, но той не е бил одобрен от широкото жури. „Този графичен символ, които е одобрен от журито ще бъде избран за лого на България“, поясни още министърът на туризма. Тя коментира, че темата за логото е разноположна и се оказва трудно да има обединение около един графичен символ, който да е общо приемлив. Николина Ангелкова уточни, че по време на Великденските празници има данни за около 100 000 румънци, които да посетят България и се очакват 50 000 гърци. „Очакваме същият туристопоток по празниците“, подчерта Ангелкова. Министърът на туризма допълни, че по време на предстоящия летен сезон се очертава положителен, на базата на ранните записвания, които има, както и на чартърните полети. „От основните ни пазари, какъвто е Русия очакваме ръст с около 30% в сравнение с миналата година, от Германия с 20% ръст, очакваме от 15% от Великобритания, Полша 40% ръст, за първи път от 6 години насам се връщат френските туристи на българското Черноморие, Израел е с 15% ръст“, поясни министърът на туризма.
Cross.bg
Архив за 2015-2018 година