Дъщерята на Мадона – Лурдес стана едно от четирите лица в рекламната кампания на новия аромат на Стела Макартни.
19-годишната Лурдес ще се появи в компанията на актрисата Амандла Стенберг, канадската певица Клеър Буше, по-известна като Граймс и Кения Кински-Джоунс, дъщеря на актрисата Настася Кински.
Новият аромат на британската дизайнерка ще се нарича „Pop“, пише БГНЕС.
Макартни призна в интервю за WWD, че е избрала Лурдес за рекламата, защото е „влиятелна млада жена“. В момента тя е студент по сценични изкуства в Университета на Мичиган.
„Познавам Лола от деня на раждането й. Невероятно преживяване е да виждаш как расте и как се превръща във вдъхновяваща млада жена. Това е първата й кампания“, сподели дизайнерката за дъщерята на Мадона.
Маккартни добави, че е избрала всички четири модела заради силата на характерите им и влиянието им сред поколението, живеещо в социалните медии.
Cross.bg